Pagina's

zondag 21 juli 2013

I love summer tag


De zon hoog aan de hemel, warm zand onder je blote voeten, de golven van de zee die je op de achtergrond hoort en een lekker drankje in je hand. Daar houdt iedereen toch van?
Ik word in ieder geval super blij van de zomer en daarom besloot ik deze tag in te vullen.
 

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Ik ben dol op vrolijke, felle kleuren voor in de zomer. Knal roze of lief mint groen.
 
 

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Roze, roze en nog meer roze! Ik merk dat ik steeds terug grijp naar de knallende roze kleuren in mijn stash.
 
 

 
Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
 
Een mooie zonnebril!
 
Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
 
  • De hoog/laag rok vind ik een erg leuke trend, maar ook de maxi rok is erg fijn.
  • De peplum top
  • Neon accenten in kleding en accessoires
  • Gekleurde mascara.

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?
Eigenlijk brand ik in de zomer niet zo vaak geurkaarsen, maar over het algemeen houd ik erg van vanilla en sandelwood.
 
Wat is je favoriete zomerparfum?
 
Ik pak Chloe heel vaak, dat is zo'n lekkere geur! Maar ook Daisy Eau So fresh vind ik heel erg lekker voor de zomer!

 
 
Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?

Mijn strand tas met een lekkere grote sarong, mijn tankini, zonnebril, zonnebrandcrème, tijdschriften of een lekker boek en als ik van plan ben nog te gaan zwemmen een handdoek.
Ook heb ik meestal nog wel strand speelgoed mee voor mijn dochter en voor haar ook een luchtige blouse met lange mouwen voor als de zon heel fel is.

 
 
Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

Non alcoholisch houd ik erg van zelfgemaakte fruitsappen en smoothies.

Dit haalt gelijk weer superfijne herinneringen boven aan mijn vakantie in Bali!
 
Maar ook een kan met koud water waar munt en limoen aan toegevoegd is vind ik heerlijk.
 
Qua alcoholische drankjes ben ik dol op fruitige cocktails en stiekem vind ik Jillz ook super lekker.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Het allerfijnste vind ik hoe ik me voel als het weer mooi is. Uit bed stappen en het niet koud hebben, lekker licht in de ochtend.
Het lekker buiten zijn, de geur van gemaaid gras en bbq's in de buurt.
Naar het strand gaan of bij mijn ouders in het zwembad zwemmen. (zie eerste foto)
Tot laat in de avond buiten zitten met vrienden.
Warme temperaturen, want daar gedij ik toch het beste op.
Kortom alles wat met de zomer te maken heeft daar hou ik van!!!




En tot slot, wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Ik ga deze zomer niet weg, ik wilde graag in Nederland blijven als het hier mooi zou worden. Dus ik heb in de herfst een vakantie geboekt naar Tunesie en daar ga ik dan heen met mijn dochter samen. Ik hou er van om in de minder mooie maanden nog even wat zon mee te pikken.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.