Pagina's

zondag 8 september 2013

Collistar Make up


Ik vind het super als ik bij een budget merk mooie producten kan vinden voor een lage prijs, maar toch hou ik ook heel erg van make-up van luxe merken. De verpakking is vaak zo mooi en luxe en daar kan ik heel erg van genieten.




In mijn shoplog laatst kwamen deze producten al voorbij. Ik kocht een prachtige shimmery bronzer, een lipstick en een eyeliner.
Ik ga ze vandaag wat uitgebreider laten zien.
 

Deze shimmerbronzer/ blush is echt een beauty.
Het is de kleur Nr 09 Rum.
Hij Kost €33,50 Wat wel prijzig is voor een blush/ bronzer, maar niet super hoog voor een luxe merk product.
Ik wacht vaak tot er ergens een leuke actie is en dan koop ik een paar dingen die ik graag wil hebben. Op deze producten kreeg ik allemaal 25% korting.
 


Hier zie je een swatch op mijn hand van een dun laagje met een blush kwast aangebracht. Zo komt hij ook op de huid. Hij is supermooi met gouden shimmers. Maar hij is ook wel een beetje bronzie. Met een licht huidje moet je dus wel oppassen met aanbrengen! Er is ook nog een lichtere kleur Nr 08 Champagne.
 
 
Ik besloot de kleuren ook afzonderlijk te swatchen en ik was bijna verbijsterd door het resultaat. Wat zouden dit prachtige oogschaduw kleuren zijn! Meestal geven dit soort producten afzonderlijk niet zo veel kleur af! Ze zijn goed gepigmenteerd, goed op te bouwen en niet korrelig.
 
Ik vind het super fijn als ik een product multifunctioneel kan gebruiken.
 
 
 
Dan deze prachtige lipstick!
Het is de kleur Nr 13 Orchidea van de Rossetto Design lijn.
Een Prachtige roze kleur
 
Deze lipstick kost €24,50 euro.
 
 
De swatch op mijn hand. Het is een hele romige fel roze kleur.
 
 
Hier zie je de kleur op mijn lipppen. Ik vind de kleur super mooi.
De kwaliteit van de lipstick daarintegen is niet super bijzonder.
De lipstick houd het als ik niks eet of drink ongeveer 2,5 uur uit op mijn lippen. Daarna slijt hij ongelijkmatig van mijn lippen. Ik vind dit nou niet bepaald een geweldige prestatie. Verder voelt hij wel lekker aan op mijn lippen en droogt ze ook niet uit.
 

 
Deze prachtige eyeliner is niet zomaar een groene eyeliner. Door de prachtige heldergroene kleur en alle shimmery deeltjes er in is hij echt heel bijzonder mooi.
 
Het is  de Collistar professional eyeliner in Nr 24 Ivy Green.
Hij  kost €22,95 euro. Wat ik persoonlijk wel vrij prijzig vind voor een eyeliner....
Maar hij is ook zoo mooi.... Dat ik het hem persoonlijk wel waard vind.


Hier zie je de swatch op mijn hand. Kijk dan hoe mooi hij glinstert!!
Als hij eenmaal zit en opgedroogd is gaat hij echt NERGENS meer heen....
Met een oogmakeup remover voor waterproof make up kreeg ik hem wel van mijn ogen af.
 
Gelukkig, want op mijn hand kreeg ik de swatch bijna niet van mijn hand af. Dat wil zeggen, het bovenste laagje ging er na een dag wel af, maar er bleef een groene streep staan alsof het pigment echt in mijn huid was getrokken. Het duurde nog een dag voor die van mijn hand af was.
Op mijn ogen had ik hier geen last van.
 
Ik zal van de week een look plaatsten waarin ik alle producten op mijn gezicht draag.
 
Wat vinden jullie van deze producten?
 
Groetjes Annamarie

3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie bronzer! En de lipstick vind ik ook echt een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow alle producten zien er goed uit echt goede pigmentatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat.
Groetjes Annamarie.